Nyheter
Så ska nya marknadschefen stärka Telenors varumärke: "Otydligt vad vi står för"
Publicerad: 31 augusti 2023, 12:23
Teresa Hedlund har en bakgrund inom tv-branschen och kommer närmast från Allente.
Foto: Pressbild
Telenor har tillsatt en ny marknadschef i form av Teresa Hedlund och har dessutom stuvat om i organisationen. Målet är att förtydliga varumärket. Teresa Hedlund berättar om planen för att gå vinnande ur lågkonjunkturen och om framtiden för telekombolagets kommunikationskoncept.
För bara någon vecka sedan sjösatte Telenor en ny marknadsorganisation. Telekomjätten har förenat de delar av företaget som jobbar med varumärke, insiktsarbete, go-to-market och konsumentmarknadsföring i syfte att skapa en
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.