söndag24 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Så ska nya marknadschefen stärka Telenors varumärke: "Otydligt vad vi står för"

Publicerad: 31 augusti 2023, 12:23

Teresa Hedlund har en bakgrund inom tv-branschen och kommer närmast från Allente.

Foto: Pressbild

Telenor har tillsatt en ny marknadschef i form av Teresa Hedlund och har dessutom stuvat om i organisationen. Målet är att förtydliga varumärket. Teresa Hedlund berättar om planen för att gå vinnande ur lågkonjunkturen och om framtiden för telekombolagets kommunikationskoncept.

Ämnen i artikeln:

TelenorReklamMarknadsföringLedarskap

Amanda Törner

amanda.torner@resume.se


För bara någon vecka sedan sjösatte Telenor en ny marknadsorganisation. Telekomjätten har förenat de delar av företaget som jobbar med varumärke, insiktsarbete, go-to-market och konsumentmarknadsföring i syfte att skapa en

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev