Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Saabs reklamcomeback

Publicerad: 26 februari 2010, 07:19

Saab gör nu sin första annons med nya ägaren Spyker. Det är en tackannons för allt stöd som bilmärket fick under ägarkrisen.


Ämnen i artikeln:

SaabLowe Brindfors

Saab:s första annons med nya ägaren Spyker.

Saab vänder sig till alla er som slutat tro och visar upp bilder på alla de entusiaster som stödde Saab under parollen ”Save Saab”.

Saab konstaterar i annonsen att affären nu är klar och Spyker står som ny ägare. Nu ska bilmärket ägna sig åt det de är bäst på, som enligt annonsen är, att bygga sportiga, säkra bilar som är roliga och köra och är snälla mot miljön. Bakom annonsen ligger reklambyrån Lowe Brindfors.

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

SaabLowe Brindfors

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.