Nyheter
Strategen förutspår en kreativitets-renässans i marknadsföringsbranschen
Publicerad: 27 augusti 2021, 12:37
Foto: Pressbild
En medelålderskris för marknadsföringen – så beskriver Mark Holden det nuvarande tillståndet i branschen. I arbetet med en kommande bok har han intervjuat tusentals marknadsförare och kreatörer om branschens framtid.
Resumé har tidigare uppmärksammat studien, som visade att marknadsförare och kreatörer upplever att allt mindre tid går till kreativt arbete. Det, och vad svenska kreatörer tror om framtiden, kan du
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.