Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Strategen förutspår en kreativitets-renässans i marknadsföringsbranschen

Publicerad: 27 augusti 2021, 12:37

Foto: Pressbild

En medelålderskris för marknadsföringen – så beskriver Mark Holden det nuvarande tillståndet i branschen. I arbetet med en kommande bok har han intervjuat tusentals marknadsförare och kreatörer om branschens framtid.


Ämnen i artikeln:

MarknadsstrategiPHD

Resumé har tidigare uppmärksammat studien, som visade att marknadsförare och kreatörer upplever att allt mindre tid går till kreativt arbete. Det, och vad svenska kreatörer tror om framtiden, kan du

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

MarknadsstrategiPHD

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News