Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Telia lanserar ny reklamkampanj

Publicerad: 27 april 2010, 07:54

DDBs andra reklamkampanj för Telia är redo att möta konsumenterna. Kampanjen går ut på bred front i dagarna och två filmer med Salem al Fakir ingår.


Ämnen i artikeln:

DDBTelia

Enligt Josefin Lundmark som är marknadsdirektör för mobility services hos Telia ska kampanjen visa att företaget kan erbjuda ett rikare och mer aktivt liv oavsett om du är i rörelse eller hemma. Därav två filmer, en för var typ av kund.

För mobila kunder lyder budskapet; Tänk om allt du gillar finns i dina händer. För den som köper Telias hemtjänster lyder budskapet; Tänk om det finns mer att längta hem till.

Josefin Lundmark är marknadsdirektör för mobility services hos Telia. Hon är nöjd med hur DDB visualiserat budskapet i de båda filmerna.
– De visar på en bra bredd i tjänsterna vi kan erbjuda den moderna människan, säger Josefin Lundmark.

Som vanligt när det gäller Telia går kampanjen ut på bred front och kommer synas i tv, print, på nätet och utomhus.

I bägge filmerna syns Salem al Fakir i sin vanliga roll som artist.
– Han står för både kreativitet och nyskapande inom musiken och är den artist som ligger längst fram i Sverige idag. Därför är det extra roligt att ha med honom live för att visualisera hur du alltid har musiken med dig när du använder våra tjänster, säger Josefin Lundmark.

Ove Gustafsson

Ämnen i artikeln:

DDBTelia

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.