Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Tidningskompaniet In Touch med Mölnlycke

Publicerad: 6 maj 2008, 07:56

Tidningskompaniet har fått i uppdrag att producera Mölnlycke Health Cares interntidning In Touch.
– Vi ville ha en kanal att kommunicera våra strategier och affärsmål med medarbetarna ute i världen, säger Ulrika Svensson, interntidningsansvarig på Mölnlycke.


Tidningen ska göras på engelska och komma ut fyra gånger per år. Målgruppen är främst Mölnlyckes mellanchefer och säljare, men den ska nå ut till företagets samtliga 5750 anställda i världen.

– Syftet med tidningen är att skapa en vi-känsla hos de anställda och visa på goda exempel från våra olika marknader som kan sporra våra anställda att göra ett bättre jobb, säger Ulrika Svensson, Corporate Communication Manager och interntidningsansvarig på Mölnlycke Health Care i ett pressmeddelande.

Tobias Wahlberg

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.