Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag07.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Topvisible inleder partnerskap med Hubspot

Publicerad: 4 Januari 2019, 07:59

Den Malmöbaserade digitalbyrån Topvisible inleder partnerskap med CRM-bolaget Hubspot.


Det senaste året har digitalbyrån Topvisible ökat sin omsättning mer närmare 50 procent och anställt fem nya medarbetare. Tillväxten är bland annat ett resultat av nya samarbeten med Skånemejerier, Strängbetong och Euroflorist.

Och nu inleder man även ett samarbete med CRM-partnern Hubspot.

– Vi ser fram emot att kunna erbjuda våra kunder en ännu bredare lösning för digital
marknadsföring och kommunikation med HubSpots gedigna verktygslåda, säger Anna-Karin Persson, marknads och försäljningschef i ett pressmeddelande.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.