Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Tre företag lanserar nya cotentformatet Tre Möter

Publicerad: 14 december 2018, 08:19

Idag lanseras Tre Möter ett contentform vars filmer, micropodcasts och berättelser ska öka kännedomen för Tre Företag och lyfta telekomföretagets företagskunder.


Ämnen i artikeln:

TreOTW

Konceptet Tre Möter baseras på möten med Tres företagskunder, varav det skapas micropodcasts, potrtätt, filmer och interjvjuer. Först ut är hårsalongskedjan Creative Headz.

Telekomföretaget Tre har gjort flera förändringar under 2018 – contentstrategin är en del av ett nytt kommunikationskoncept som ska stärka affärssatsningen 2019. Contentkonceptet är utformat tillsammans med kreativa byrån OTW.

– De företagskunder som idag attraheras av Tre är innovativa entreprenörer. För att nå ut till dem behöver vi komplettera de traditionella kanalerna med intressant och modernt innehåll som engagerar. Med Tre Möter vill vi inspirera andra entreprenörer och företag på sin resa. OTW är en kreativ byrå som förstår vad vi vill åstadkomma och bygga vidare på. De är snabba, flexibla och professionella. Jag tror oerhört starkt på det här konceptet och vi har en spännande lista med företag som vi kommer att porträttera säger Matylda Lovenvall, chef för produktutveckling och marknad på Tre Företag, i ett pressmeddelande.

Ämnen i artikeln:

TreOTW

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.