Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

TV4 plus profileras i ny kampanj

Publicerad: 20 mars 2008, 09:28

TV4 plus profilerar sig genom sina profiler. En ny kampanj med målgrupp kvinnor drar igång annandag påsk. Den sammanhållande länken är en speciell sajt där du kan ”plussa” din programledarfavorit.


TV4 drar annandag påsk igång en profilerande kampanj. Det man vill lyfta fram är kanalens bredd, kvalitet och många programledarprofiler. Kampanjen har en röd tråd som leder till en kampanjsajt där du kan ”plussa” din favoritprofil. Skriver du dessutom en motivering till din favorit kan du vinna priser.

– Målgruppen är i första hand kvinnor och därför kommer den att gå främst i månadsmagasin, säger Åsa Kellner, projektledare för kommunikationsavdelningen på TV4.

Det är en inhouse-produktion där främst AD Andrea Embring och Copy Carin Lindewall varit tongivande. Sajten är gjord av flashbyrån Rebenga.

Tobias Wahlberg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.