Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

David Droga om Accenture Songs framtid och hur man kan blanda kreativitet och teknik.

Upp till bevis för David Droga: ”Det är viktigt att kunna känna nervositet – det betyder att du tar saker på allvar”

Går kreativitet och teknik hand i hand? Eller kvävs kreativiteten av den digitala eran? Resumé har pratat med David Droga, vd på Accenture song om: ✓ Varumärkena som försvinner ✓ Namnet Accenture song ✓ Att kombinera kreativitet och IT ✓ Utmaningarna med en konsultjätte ✓ Strategin framåt.

Publicerad: 4 juni 2022, 05:30

Nellie Pilsetnek

Reporter

nellie.pilsetnek@resume.se

David Droga utsågs till chef och kreativ ordförande för Accenture song i augusti 2021. Han är också medlem i Accentures ”global management committee”.
David är grundare till Droga5, en kreativ

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

AccentureHelgintervjunToppnyheterHelgläsning

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.