Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Nyheter
Publicerad: 24 augusti 2011, 12:57
Alla behöver varva ner ibland och då är övertända barn inte det bästa sällskapet. Enligt Ving är deras Sunprimehotell som inriktar sig på vuxna som vill resa utan barn väldigt uppskattade. Därför lyfts de nu fram i en ny kampanj.
– Vi vill visa att Sunprime är anpassat till alla vuxna utan barn, alla som vill ha en avkopplande semester ifred från barn, säger Claes Pellvik marknadschef på Ving.
Kampanjen är signerad Forsman & Bodenfors. Dels består den av en ny kampanjsajt och dels av en nyinspelad film som kommer gå ut i TV4, TV3 och Kanal 9 från och med den 20:e september.
– Reklamfilmerna utspelar sig på vårt Sunprime Atlantic View Suites and Spa i Playa del Ingles. Uttråkade städerskor går sysslolösa och måste underhålla sig med att sticka barnkläder och spela biljard. Anledningen är att alla hotellgäster befinner sig på sina rum med ”Do not disturb”-skyltar framme för att inte bli störda, säger Claes Pellvik
Ove Gustafsson