Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Vinterns mest efterlängtade budskap

Publicerad: 5 februari 2010, 13:30

Årets vinter har varit ovanligt kall och snörik. Men nu är det äntligen sommar. I alla fall om man ska tro Valentin & Byhrs senaste kampanj för Båtmässan i Göteborg.


Ämnen i artikeln:

Valentin Byhr

Sommarkänslor i en snödriva.

Det är imorgon, lördag, som Båtmässan öppnar på Svenska Mässan i Göteborg. I år räknar man med att den ska locka runt 80 000 besökare till de 320 utställarna.

Kampanjen kommer att gå i dagspress, webb och utomhus. Just den sistnämnda kommer säkert få extra uppmärksamhet med tanke på snömängden.
– Reklamens spel mot omgivningen är alltid viktigt. Här blev det ovanligt lyckat! säger Magnus Tengby, creative director på Valentin & Byhr i en kommentar.

Arbetsgrupp:
Uppdragsgivare: Bengt Wallin
Creative director: Magnus Tengby
Art director: Christer Byhr, Peter Holmberg
Copywriter: Mattias Åkerberg
Operativ projektledare: Renée Lundbäck

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

Valentin Byhr

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.