Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Volontaire vässar Viasats varumärke

Publicerad: 9 mars 2009, 08:25

Volontaire har fått uppdraget att hjälp Viasat med företagets nya varumärkesstrategi. –  Vi valde att ta hjälp av Volontaire för deras förmåga att koppla samman kommunikation, produktutveckling och affärer, och att förstå den värld vi verkar i, säger Viasats marknadschef Jonas Tränk, i en kommentar.


Carl Unger.

Volontaires VD Carl Unger säger i en kommentar:
– Vi är mitt i arbetet och är väldigt glada att få bidra i ett så viktigt projekt för Viasat, säger  Nästa steg blir att hjälpa till med den interna implementeringen.

Samarbetet kommer inte att påverka andra byråsamarbeten.

Arbetsgrupp:

Carl Unger, Patrick Kampmann, Philip Ahlqwist och David Orlic

Peter Willebrand

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.