Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

von Hedenberg blir vice vd

Publicerad: 30 mars 2009, 09:17

Jonas von Hedenberg,  chef för Bonnier Tidskrifters Digitala Medier och  B2B-del, blir nu även förlagets vice VD. – Det står helt klart att vi alla har ett stort behov av att hitta vägar att samarbeta och gemensamt utveckla vår annonsaffär, säger han i en kommentar.


Ämnen i artikeln:

Bonnier Tidskrifter

Jonas von Hedenberg – med öm axel.

Jonas von Hedenberg, som även basar över Resumé via Bonniers B2B-del, får titeln vice vd.
– Det här innebär egentligen bara ett förtydligande av en roll som jag haft sedan länge. Jag jobbar redan med förlagsöverskridande affärsutveckling. Det ligger väl ett slags bekräftelse i att den agendan nu samlas under vice vd-skapet, säger han till Resume.se.

Du ska jobba mer med gemensamma annonsaffärer, vad innebär det?
–Jag tar över det så kallade Annonsrådet som Ulrika Saxon har varit ansvarig för. Det innebär bland annat att vi ska försöka utnyttja hela den så kallade BT-maskinen i vårt arbete.
–Vi är redan inne på rätt spår. Konceptförsäljningen–  webb, print och event – växer.

När vänder konjunkturen?

– 10 000-kronors frågan! Jag tror att den vänder i höst.

Klarar du att hålla alla uppdrag under en och samma hatt eller ska du lämna något?
–Nej, jag ska hålla kvar alla uppdrag.

Peter Willebrand

Ämnen i artikeln:

Bonnier Tidskrifter

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.