Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Opinion

Copyranter: Moldy Whooper bara ett stunt – gjorde mer skada än nytta

Publicerad: 24 februari 2021, 08:52

Här är reklamen som hyllades av svenska reklamare 2020. Vår amerikanske reklamkritiker är inte lika imponerad.


Ämnen i artikeln:

Burger KingVolvo

Remember how we were so looking forward to 2020? 2020! 20-20, perfect clear vision for The Future! Probably something like they felt in the year 1010 (Perfect 10s!).

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Burger KingVolvo

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.