Opinion
Mats Georgson: Därför måste charterbolagen se upp
Publicerad: 14 juli 2021, 11:56
Mats Georgson är varumärkeskonsult och doktor i marknadskommunikation. Dessutom är han återkommande krönikör i Resumé Insikt.
Reslust och sympati tycks ha gynnat charterbolagen. Men passar man sig inte kan man bli ohotad etta på något som knappt finns längre. Det skriver Mats Georgson i en kommentar.
MG
Mats Georgson
Tycker du att du har haft det tufft under coronakrisen? Skänk då en tanke till resebranschen. Förra året minskade svenskarnas semesterresor till utlandet med 84 procent jämfört med 2019.
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.