onsdag7 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Opinion

Swish är framgångsrika. Men varför? Varumärkesexperten Håkan Olofsson reder ut. Foto: Jessica Gow/TT

Så blev Sveriges tråkigaste varumärke också mest framgångsrikt

Det finns målarfärg som torkar roligare än Swishs långsiktiga varumärkesbygge. Just därför finns mycket att lära för den som vill putta dem från toppen som Sveriges högst rankade varumärke. Det skriver Resumés krönikör Håkan Olofsson.

Publicerad: 7 april 2023, 05:30

Håkan Olofsson

Är du intresserad av mäktiga byggen ska du kika på Burj Khalifa i Dubai – världens högsta skyskrapa. Entré: 1600 kronor (kaffe och en näve dadlar ingår). Helheten imponerar dock

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

ToppnyheterSwishYougovVarumärkeVarumärken

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev