Swish är framgångsrika. Men varför? Varumärkesexperten Håkan Olofsson reder ut. Foto: Jessica Gow/TT
Så blev Sveriges tråkigaste varumärke också mest framgångsrikt
Det finns målarfärg som torkar roligare än Swishs långsiktiga varumärkesbygge. Just därför finns mycket att lära för den som vill putta dem från toppen som Sveriges högst rankade varumärke. Det skriver Resumés krönikör Håkan Olofsson.
Håkan Olofsson
Är du intresserad av mäktiga byggen ska du kika på Burj Khalifa i Dubai – världens högsta skyskrapa. Entré: 1600 kronor (kaffe och en näve dadlar ingår). Helheten imponerar dock
Vill du läsa vidare?
Starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.