Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag21.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Opinion

Säkerhet är riskabelt i reklam

Publicerad: 31 Mars 2020, 08:04

Mark ”Copyranter” Duffy lider sig igenom mördande tråkig bilreklam. Och ber marknadsförare att någon gång testa kreativitet.


Ämnen i artikeln:

Copyranter

Did you watch the Super Bowl last month? Great ads, right (sarcasm)? So, so many celebrity ads. Do you remember some of the celebrities? Maybe. Do you clearly remember any

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Copyranter

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.