Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Podcast

3 insatser bedöms: hiss eller diss?

Publicerad: 21 Mars 2019, 22:49

Max Landergård och veckans gäst Patrik Kampmann.

Hur ska aktörer undvika att duscha sig i godhet och hållbarhet som inte lirar med varumärket. Fokusområdena när en av Volontaires grundare Patrik Kampmann gästar Kommunikationspodden.


Ämnen i artikeln:

KommunikationspoddenMax Landergård

– Vår industri handlar om att uppmuntra människor att göra val och konsumtion och vi är en viktig del av del. Jag är inte säker på att all den externa kommunikation vi levererar löser några riktiga problem för någon egentligen utan det handlar om fåfänga och helt andra drivkrafte", säger Patrik Kampmann i Kommunikationspodden.

– Man kan inte vara en hyfsad kommunikatör utan att ha ett kryddmått hybris", säger Patrik Kampmann. "Då finns det en berusande känsla av att allt är möjligt och i den känslan kan man inbland se alldeles för stora möjligtheter och då kan man lova för mycket, säger han.

Och vilka är de tre kampanjerna som Patrik Kampmann ges i uppdrag att hissa eller dissa? Lyssna på veckans avsnitt av Kommunikationspodden.

Andreas Rågsjö Thorell

Webbredaktör

andreas.thorell@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.