Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Podcast

Är 80-talister latare?

Publicerad: 15 Februari 2019, 07:39

Max Landergård och Eleonor Sager.

För att kunna skapa bra branded content krävs mod hos kunden, menar Eleonor Sager på FLX. Dessutom delar hon med sig av sina tankar kring 80-talister, eftersom hon skrivit en bok på temat. Är de latare än andra? Svaret får du i Kommunikationspodden.


Ämnen i artikeln:

KommunikationspoddenMax Landergård

Temat för veckans podd är branded content. Eftersom Eleonor Sager, FLX chef för branded content och reklam, dessutom har skrivit en bok om två 30-nåntingsystrar som pendlar mellan att välja karriär eller familjeliv, glider samtalet dock också in på annat. På vilket sätt skiljer sig 80-talisterna från sina föräldrar? Eleonor Sager skrev boken på sin föräldraledighet.

– Jag tror det var en ventil, eftersom man var mycket i det här byta blöjor, oroa sig över olika sjukdomar, springa till mammagrupper och BVC. Att då få sitta och skriva om ett annat liv var härligt och tror jag ganska viktigt också, säger hon i podden.

För att kunna skapa bra branded content krävs mod hos kunden, menar Elonor. Hur hon utvecklar sina tankar kring det hör du i veckans avsnitt av Kommunikationspodden.

Lyssna på avsnittet här. 

Yasmine Winberg

Redaktör Resumé Insikt

yasmine.winberg@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.