Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag05.03.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Podcast

Hur ska varumärken hantera appen på allas läppar – Clubhouse?

Publicerad: 11 Februari 2021, 09:56

Insiktspoddens programledare Yasmine Winberg och Amanda Törner gästas av Casper Törnblom, partner på 500.

Foto: Pax Engström Nyström för Våningen & villan

Intresset för Clubhouse har fullkomligt exploderat under de senaste veckorna. Insiktspodden tar hjälp av Casper Törnblom för att reda ut vilka möjligheter – och risker – som finns för varumärken på plattformen.


Ämnen i artikeln:

ClubhouseCasper TörnblomSociala medierVarumärken

Clubhousehysterin är total, men hittills lyser varumärkena med sin frånvaro. Finns det ens en plats för varumärken på Clubhouse? Hur kan varumärken i så fall använda plattformen på ett smart sätt? Och hur bör företag hantera brand safety, på en ny plattform som hittills verkar lite flippad? 

Du kan vara lugn, Insiktspodden reder ut allt detta tillsammans med Casper Törnblom, pr-konsult och partner på 500. Och allt äger så klart rum – på Clubhouse. 

Lyssna på avsnittet här: 

Hitta fler avsnitt av Insiktspodden här. 

Redaktionen

Reporter

red@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.