tisdag31 januari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Podcast

Hur ska varumärken hantera appen på allas läppar – Clubhouse?

Publicerad: 11 februari 2021, 09:56

Insiktspoddens programledare Yasmine Winberg och Amanda Törner gästas av Casper Törnblom, partner på 500.

Foto: Pax Engström Nyström för Våningen & villan

Intresset för Clubhouse har fullkomligt exploderat under de senaste veckorna. Insiktspodden tar hjälp av Casper Törnblom för att reda ut vilka möjligheter – och risker – som finns för varumärken på plattformen.

Ämnen i artikeln:

ClubhouseCasper TörnblomSociala medierVarumärken

R

Redaktionen

red@resume.se


Clubhousehysterin är total, men hittills lyser varumärkena med sin frånvaro. Finns det ens en plats för varumärken på Clubhouse? Hur kan varumärken i så fall använda plattformen på ett smart sätt? Och hur bör företag hantera brand safety, på en ny plattform som hittills verkar lite flippad? 

Du kan vara lugn, Insiktspodden reder ut allt detta tillsammans med Casper Törnblom, pr-konsult och partner på 500. Och allt äger så klart rum – på Clubhouse. 

Lyssna på avsnittet här: 

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om Acast är blockerad under “Visa våra partners”.

Hitta fler avsnitt av Insiktspodden här. 

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev