Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Podcast
Publicerad: 25 oktober 2013, 07:07
Mattias Ronge gästar Kommunikationsklubben.
Foto: Andreas Elgstrand.
Mattias Ronge, vd och grundare av Deportivo, gästar det fjärde avsnittet av Resumés podcast Kommunikationsklubben. Namnbyten i branschen, 100-wattaren och skillnaden mellan pr och reklam diskuteras.
Ämnen i artikeln:
Digge Zetterberg OdhMattias RongeDeportivo100-wattarenFredrik ThambertKommunikationsklubbenI onsdags kväll vann Deportivo sammanlagt 175 watt med sin hyllade kampanj "Sweat for water" för Unicef i 100-wattaren. Men Digge Zettergberg Odh tycker att det bara var ett stunt, vilket får Mattias Ronge att regera.
I veckans avsnitt diskuteras också skillnaderna mellan pr och reklam samt hetsen kring de personliga varumärkena i kommunikationsbranschen. Detta med anledning av de personer som bytte namn och lyckades, vilket skapade mycket reaktioner när Resumé tog upp fenomenet i förra veckan.
Kommunikationsklubben produceras av Delorean.
Här hittar ni samtliga avsnitt.
Här kan ni prenumerera på Kommunikationsklubben via iTunes.