Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Podcast

Nya byrån tar över säljet på Veckans bläcka från Perfect Day

Publicerad: 1 Februari 2019, 09:13

Felicia Lagerwall och Karin Hartelius Höglund, som grundat Make Sense Media.

Make Sense Media får ett nytt uppdrag och rekryterar en ny projektledare.


Ämnen i artikeln:

Podcast

Podcast- och influencerbyrån Make Sense Media tar över det kommersiella ansvaret för Karin Bastin och Jennie Hammars podcast Veckans bläcka från Perfect Day Media.

Make Sense Media grundades 2018 av Felicia Lagerwall och Kartin Hartelius Höglund, som tidigare var vd respektive säljchef på Perfect Day

– Karin och Jennie har en fantastisk podcast och de har lanserat spännande produkter som vi ser framemot att kommersialisera tillsammans med dem. Vi har jobbat med dem tidigare och det är så roligt att vi fått förtroendet att samarbeta igen – nu inom ramen för Make Sense Media. Både vi och Karin och Jennie jobbar i stor utsträckning från LA mot den svenska marknaden så vi hade inte kunnat passa bättre ihop, kommenterar Karin Hartelius Höglund.

Sedan årsskiftet har byrån även säljansvaret för Filip och Fredriks podcast och sköter Familjen Parneviks sociala kanaler.

Make Sense Media tar dessutom in en ny projektledare, Malicka Avendano, som har en bakgrund från bland annat Perfect Day Media och senast kommer från Arlas inhouse-byrå.


Ämnen i artikeln:

Podcast

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.