Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Podcast

Så skapar du en viralsuccé

Publicerad: 29 November 2013, 09:08

Fredrik Thambert, Digge Zetterberg Odh och Désirée Maurd.

Forsman & Bodenfors pr-strateg Désirée Maurd är veckans gäst i Resumés podcast Kommunikationsklubben. Volvo Lastvagnars viralreklam och Dramaten Play avhandlas.


Ämnen i artikeln:

KommunikationsklubbenDésirée Maurd

Volvo Lastvagnars reklamfilmer har under det senaste året blivit virala succéer. Nu senast är det Jean Claude Van Dammes split, som nyligen var den mest delade filmen i världen – alla kategorier.

Veckans gäst är Désirée Maurd som är pr-strateg på Forsman & Bodenfors – byrån som ligger bakom Volvos koncept. Vi diskuterar vad som egentligen krävs för att få så mycket uppmärksamhet och engagemang.   Vi pratar också om att bygg egna kanaler och det senaste exemplet: Dramaten Play.   

Kommunikationsklubben produceras av Delorean.

Här kan du prenumerera på Kommunikationsklubben via iTunes.

Här finns alla avsnitt på Libsyn. 


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.