Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Podcast
Publicerad: 19 december 2019, 08:11
Yasmine Winberg och Julia Lundin
Foto: Janne Naess.
Det handlar om hajpade nedlagda byråer, ifrågasatta influencers, Greta Thunberg, Oatly, Burger King, Klarna och Doconomy när Resumé Insikts podcast sammanfattar årets viktigaste reklamhändelser 2019.
Ämnen i artikeln:
Resumé InsiktÅrets sista avsnitt av Resumé Insikts podcast har ett lite annorlunda upplägg än vanligt. I stället för att intervjua en gäst pratar programledarna Julia Lundin och Yasmine Winberg själva om året som gått och vad som präglat reklam- och marknadsföringsbranschen.
Det gör de genom att lyfta händelser, personer eller saker i kategorierna: Årets tomtebloss, Årets utskällning, Årets WTF, Årets kampanj, Årets varumärke, Årets mest samtida, Årets ord och Året i en mening.
Resumé Insikts podcast är tillbaka i mitten på januari, då i sin vanliga skepnad. Podcasten görs i samarbete med Bauer Media och finns att lyssna på i Radio Play eller där poddar finns.
Ämnen i artikeln:
Resumé Insikt