Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Podcast

Trenden du måste ha koll på

Publicerad: 21 Februari 2014, 08:45

Fredrik Thambert, Elin Frendberg och Digge Zetterberg Odh.

Foto: Mats Lindahl.

Vilken är den stora konsumenttrenden som alla marknadsförare måste ha koll på? Elin Frendberg, omvärldsanalytiker och intäktschef på United Minds, reder ut begreppen i Kommunikationsklubben.


Ämnen i artikeln:

United MindsKommunikationsklubben

Allting, inklusive kommersiella varumärken, blir politik. Det hävdar analytikern Elin Frendberg i veckans avsnitt av Resumés podcast. Vi diskuterar vad det innebär för företag att ta ett större samhällsansvar och stå för något utöver att bara kränga varor och tjänster.

Dessutom: hur står det till med planningen på Sveriges byråer? Med tanke på att behovet av analys och omvärldsförståelse ökar borde rimligen efterfrågan skjuta i taket.

Kommunikationsklubben produceras av Delorean.

Prenumerera via iTunes eller lyssna på tidigare avsnitt i Libsyn.


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.