Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Vimmel

Casefrukost med JCDeaux 28 augusti 2019

Publicerad: 29 Augusti 2019, 12:20

Bild 1/13  Malin Otterström, JCDeaux hälsar välkommen till höstens första Casefrukost.

Foto: Rebecka Rynefelt

På höstens första casefrukost som arrangeras av Resumé och JCDeaux den 28 augusti 2019 talade projektledaren Daniel Smedfors och art director Patrik Reuterskiöld från reklambyrån Åkestam Holst om "Ketchupeffekten" och berättar om deras kampanj som fått siffrorna att gå i taket. Malin Marklund, projektledare, Susanne Johansson, PR director och Anna Olivemark, Head of SoMe från Nord DDB berättade om kampanjen där man ökade antalet bokningar genom att uppmuntra till "fakecations. Fotograf: Rebecka Rynefelt


Vimmelbilder


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.