Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Vimmel

Casefrukost med JCDecaux 14 febr

Publicerad: 14 Februari 2018, 16:21

Bild 1/11  Britta Andreason & Mikaela Kaufmann

Foto: Rebecka Rynefelt

På casefrukosten den 14 februari hos JCDecaux talade Orkla Foods och byrån Saatchi & Saatchi om idén, genomförandet och resultatet av "När Risifrutti blev Risitutti". Jacob Nelson och Leo Bovaller på Forsman & Bodenfors berättade om Ubers kampanj, där lådor får dramatisera trafiksituationen och illustrera de jobbiga situationer man kan hamna i när man kör bil. Fotograf: Rebecka Rynefelt


Vimmelbilder

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.