Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Vimmel

Casefrukost med JCDecaux 16 maj

Publicerad: 16 Maj 2018, 11:30

Bild 1/12  Åsa Sundberg, Curious Communication

Foto: Rebecka Rynefelt

På casefrukosten hos JCDecaux den 16 maj talade Maria Bergkvist från Forsman & Bodenfors om strategin och arbetet bakom Åhlens kampanjerna "Det medvetna varuhuset". På scen stod också Christian Rauch från SR och Claes Nevréus, från Uncle Unicorn, som berättade om kommunikationsprojektet "Hela Sveriges Radio". Kampanjen uppmärksammade P4:s 40-årsjubileum och belönades i år med två guldägg.


Vimmelbilder


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.