Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Vimmel

Casefrukost med JCDecaux 18 april

Publicerad: 18 April 2018, 11:40

Bild 1/10  Ida Hammar och Kajsa Billengren, Hoist Group

Foto: Rebecka Rynefelt

På casefrukosten hos JCDecaux den 18 april talade Åke Balfors, Advertising Manager på Com Hem, om utmaningarna med att skrota ett av Sveriges mest populära reklamkoncept, Judith & Judith, och strategin som gjort det nya kommunikationskonceptet till en succé. På scen stod också IKEAs marknadschef, Patrik Nygren-Bonnier, som berättade om arbetet bakom den framgångsrika lanseringen av varumärkeskonceptet "Där livet händer". Fotograf: Rebecka Rynefelt


Vimmelbilder


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.