Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Vimmel

Casefrukost med JCDecaux 20 mars

Publicerad: 20 Mars 2019, 12:26

Bild 1/14  Patrick O”Neill, Susanne Johansson och Jesper Andersson, DDB

Foto: Rebecka Rynefelt

På casefrukosten den 20 mars som arrangerades av Resumé tillsammans med JCDecaux talade Rickard Beskow och Jerker Winther på ÅkestamHolst berättar om arbetet kring Arlas reklamkoncept "Bara mjölk smakar mjölk" som bland annat vann 100watt i konsumentkategorin förra året och Jesper Andersson, communications planner, och Susanne Johansson, PR Director på NORD DDB berättar om sin strategi att göra varumärken till en del av popkulturen och hur kampanjen med Smoooth Dogg kom till. Fotograf: Rebecka Rynefelt


Vimmelbilder


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.