Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Vimmel

Framtidens marknadsavdelning 2018

Publicerad: 20 September 2018, 11:23

Bild 1/17  Åse Holmberg, marknadsdirektör på Tele2, och Jennie Arvenäs, art director på Tele2 Creative Hub, berättade om Tele2:s inhousebyrå Creative Hub som utgör ett framtidsbygge och "kreativt hjärta" i bolagets kommunikationsarbete.

Foto: Philip Hördegård

Den 19 september arrangerade Resumé seminariet Framtidens marknadsavdelning. Dagen bestod av inspirerande föreläsningar, casepresentationer och panelsamtal. Företag som gästade dagen var bland annat Tele2, Klarna och Fisherman's Friend. Dagen avslutades med prisutdelning i tävlingen Framtidens marknadsavdelning 2018. Fotograf: Rebecka Rynefelt


Vimmelbilder


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.