Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Vimmel

SBMC - Seminariet 19 oktober

Publicerad: 30 Oktober 2017, 20:04

Bild 1/12  Jana Damanhouri, Head of Social Strategy och Mitch Strong, Director of Commercial Partnerships, Jungle Creations, talar kring ämnet "Hemligheten bakom content som sprids viralt till miljoner unga.

Foto: Pax Engström Nyström

På Resumés halvdagsseminarium den 19 oktober i Kammarsalen på Berns i Stockholm fördjupande vi oss i Sveriges Bästa Marknadschefers arbete, lyssnade på internationella utblickar och paneldiskussioner om marknadsförarnas största utmaningar. Fotograf: Pax Engström Nyström


Vimmelbilder


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.