Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Natalie Eriksson

Natalie utbildar inom digital marknadsföring via egna företaget Crunchtime.se samt arbetar inom samma område med några av Sveriges största varumärken. Hon är också författare, föreläsare och älskar all things sociala medier. Här hittar du texter om just sociala medier, varumärken och digitial marknadsföring. Välkommen in!


Publicerad 27 april 2022

Elon Musk och köpet av Twitter

Jag gästar P4 Östergötland för att kommentera en av veckans stora snackisar (34 minuter och 20 sekunder in i klippet). Lyssna här!

natalie.e.eriksson@gmail.com

Dela blogginlägget:

Mer från Natalie Eriksson

Till bloggen >

Påverkarna – Zelenskyjs sociala medier-strategi dissekeras

Vad har Volodymyr Zelenskyjs mediala bakgrund för betydelse för att han når de breda massorna? Hur målgruppsanpassar han? Och vad har svenska politiker för agenda när de använder kriget för...

5 april 2022

Hur går det för tech-bolagen?

Tiden flyger iväg, året börjar närma sig sitt slut och hur har det egentligen gått för tech-bolagen? Vi tittar närmare på tre femtedelar av FAANG-bolagen; Facebook, Amazon och Netflix. Facebook Företaget har...

30 november 2021

Är smarta glasögon det nya svarta?

Glasögon med kameror (ja, i plural) som kan användas för att fota och ladda upp innehåll direkt till sociala medier? Låter nytt men .. ändå inte. Det är inte första gången...

9 september 2021