lördag23 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Natalie Eriksson

Natalie utbildar inom digital marknadsföring via egna företaget Crunchtime.se samt arbetar inom samma område med några av Sveriges största varumärken. Hon är också författare, föreläsare och älskar all things sociala medier. Här hittar du texter om just sociala medier, varumärken och digitial marknadsföring. Välkommen in!


Publicerad 27 april 2022

Elon Musk och köpet av Twitter

Jag gästar P4 Östergötland för att kommentera en av veckans stora snackisar (34 minuter och 20 sekunder in i klippet). Lyssna här!

 

natalie.e.eriksson@gmail.com

Dela blogginlägget:

Mer från Natalie Eriksson

Till bloggen >

Lyder sociala medier under en rosa lagbok?

Ett fysiskt co-working space i centrala Stockholm, en yogastudio, konserter och ett härligt nätverk. När influencern Vanja Wikström och sambon Niklas Malmqvists lanserade sitt NFT-företag World of Alidia var ambitionerna stora och...

30 augusti 2023

Trendande sökord

Sommaren är inte slut än, även om vädret skvallrar om något annat. Kanske har du några dagar kvar av din semester, kanske har du precis börjat jobba igen. Engagemanget i sociala...

10 augusti 2023

Tre nyheter från sociala medie-världen

Konkurrensen hårdnar kring Twitter Nu är det snart dags. Meta planerar att i närtid lansera sin Twitter-kopia. ”Vi tror att det finns en intresse för en separat plats där kreatörer och offentliga...

27 juni 2023