Natalie utbildar inom digital marknadsföring via egna företaget Crunchtime.se samt arbetar inom samma område med några av Sveriges största varumärken. Hon är också författare, föreläsare och älskar all things sociala medier. Här hittar du texter om just sociala medier, varumärken och digitial marknadsföring. Välkommen in!
Publicerad 27 april 2022
Jag gästar P4 Östergötland för att kommentera en av veckans stora snackisar (34 minuter och 20 sekunder in i klippet). Lyssna här!
natalie.e.eriksson@gmail.com
Ett fysiskt co-working space i centrala Stockholm, en yogastudio, konserter och ett härligt nätverk. När influencern Vanja Wikström och sambon Niklas Malmqvists lanserade sitt NFT-företag World of Alidia var ambitionerna stora och...
30 augusti 2023Sommaren är inte slut än, även om vädret skvallrar om något annat. Kanske har du några dagar kvar av din semester, kanske har du precis börjat jobba igen. Engagemanget i sociala...
10 augusti 2023Konkurrensen hårdnar kring Twitter Nu är det snart dags. Meta planerar att i närtid lansera sin Twitter-kopia. ”Vi tror att det finns en intresse för en separat plats där kreatörer och offentliga...
27 juni 2023