Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Sociala bloggen

Natalie Eriksson arbetar med digital marknadsföring för några av Sveriges största varumärken. Hon är också författare, föreläsare och älskar all things digital. Här skriver hon bl.a. om hur reklam online driver köp offline, hur man vet att en sociala medie-kampanj är lyckad samt bjuder på guidade turer i meme-djungeln. Varmt välkommen!


Publicerad 4 mars 2018

Guldnycklar och digital kompetens

Får man passa på att skryta lite i sin egen blogg? Klart man får. Två saker som jag är lite extra glad för just nu:

  • Nomineringarna till Guldnyckeln offentliggjordes förra veckan och min kära bloggkollega Anna står för den allra mest nominerade annonsen tillsammans med kunden Delicato.
    Stort grattis!
  • Förra veckan släppte Regi sin årliga undersökning och byrån jag jobbar på hamnade, bland samtliga kommunikationsbyråer,  mediebyråer, reklambyråer och  PR-byråer, allra främst vad gäller byråer med digital kompetens. Snyggt jobbat The Amazing Society! Konkurrensen består av flertalet byråer som jag beundrar och jag blir extra glad och ödmjuk inför att det är kunderna själva som röstat.

natalie.e.eriksson@gmail.com 

Dela blogginlägget:

Mer från Sociala bloggen

Till bloggen >

Så här lyckas du på sociala medier

Denna ständigt aktuella fråga. Jag besökte nyligen Järvaveckan för att prata om just detta. Årets politikervecka blev digital och i klippet ser du även representanter från Facebook och MUF/Timbro. Håll till...

9 juni 2021

Vad jag håller ögonen på just nu

Netflix egen bild på den nya TikTok-inspirerade funktionen ”Fast Laughts”.  I början av månaden rullade Netflix ut en TikTok-liknande funktion och ingen är väl längre förvånad över hur stort överlappet är...

19 mars 2021

Känns Clubhouse fortfarande förvirrande?

Jag reder ut det hela i Sveriges Radio. Lyssna här!   natalie.e.eriksson@gmail.com  ...

26 februari 2021