Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag18.04.2021

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Sociala bloggen

Natalie Eriksson arbetar med digital marknadsföring för några av Sveriges största varumärken. Hon är också författare, föreläsare och älskar all things digital. Här skriver hon bl.a. om hur reklam online driver köp offline, hur man vet att en sociala medie-kampanj är lyckad samt bjuder på guidade turer i meme-djungeln. Varmt välkommen!


Publicerad 26 Februari 2021

Känns Clubhouse fortfarande förvirrande?

Jag reder ut det hela i Sveriges Radio. Lyssna här!

 

natalie.e.eriksson@gmail.com 

Dela blogginlägget:

Mer från Sociala bloggen

Till bloggen >

Vad jag håller ögonen på just nu

Netflix egen bild på den nya TikTok-inspirerade funktionen ”Fast Laughts”.  I början av månaden rullade Netflix ut en TikTok-liknande funktion och ingen är väl längre förvånad över hur stort överlappet är...

19 Mars 2021

Vad blir nästa steg för Clubhouse?

Bild från Techcrunch.  Clubhouse är den omtalade ljudbaserade sociala medie-appen som hittills satsat på att växa under exklusivitet och invites only. Intressanta profiler som tidiga användare och människors fear of missing...

25 Januari 2021

Dagen då Facebook och Instagram blockerade Donald Trump

För ett land som dyrkar sin konstitution mer än vad svenskar dyrkar solstrålar efter en långdragen vinter så är det inte en liten sak när en sociala medie-plattform tar i...

7 Januari 2021