söndag5 februari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Natalie Eriksson

Natalie utbildar inom digital marknadsföring via egna företaget Crunchtime.se samt arbetar inom samma område med några av Sveriges största varumärken. Hon är också författare, föreläsare och älskar all things sociala medier. Här hittar du texter om just sociala medier, varumärken och digitial marknadsföring. Välkommen in!


Publicerad 5 april 2022

Påverkarna – Zelenskyjs sociala medier-strategi dissekeras

Vad har Volodymyr Zelenskyjs mediala bakgrund för betydelse för att han når de breda massorna? Hur målgruppsanpassar han? Och vad har svenska politiker för agenda när de använder kriget för sina syften? Det och mycket mer diskuteras i senaste avsnittet av Resumés valserie Påverkarna.

Gästar gör jag tillsammans med Camilla Gervide och Hampus Knutsson.
Spana in klippet nedan!


natalie.e.eriksson@gmail.com

 

Dela blogginlägget:

Mer från Natalie Eriksson

Till bloggen >

Ett, två, tre, TikTok!

TikTok fortsätter att sätta press på konkurrenterna och allt fler företag börjar se den snabbväxande uppstickaren som en potentiellt viktig del i sociala medie-mixen. Men hur ska man egentligen tänka...

31 januari 2023

Med anonyma komplimanger som affärsidé

Förra veckan stod det klart att amerikanska Discord gjort ett nytt förvärv. Företaget i fråga är Gas, en  social app som väckt intresset bland gymnasieungdomar i USA. Appen ställer snällhet...

23 januari 2023

Vad gör vi när vi sitter med näsan i mobilen?

De digitala företagen slåss om vår uppmärksamhet och internetlandskapet är i ständig tillväxt. Men hur spenderar vi egentligen tiden i våra mobiltelefoner? 1. Den globala dagliga mobilappanvändningen per användare låg i fjol...

16 januari 2023