Natalie utbildar inom digital marknadsföring via egna företaget Crunchtime.se samt arbetar inom samma område med några av Sveriges största varumärken. Hon är också författare, föreläsare och älskar all things sociala medier. Här hittar du texter om just sociala medier, varumärken och digitial marknadsföring. Välkommen in!
Publicerad 9 juni 2021
Denna ständigt aktuella fråga. Jag besökte nyligen Järvaveckan för att prata om just detta. Årets politikervecka blev digital och i klippet ser du även representanter från Facebook och MUF/Timbro.
Håll till godo!
natalie.e.eriksson@gmail.com
Hej Ali Mohamed! Du har skrivit en avhandling om kollektiv identitetsformning i sociala medier. Vill du först förklara begreppet? Vi människor kommunicerar och interagerar med och genom språkliga (och andra former...
21 maj 2023Imorgon är det dags för branscheventet Internet i fokus. Jag kommer att sitta på scenen (i ett panelsamtal) för att diskutera digitalisering och internet. Mitt fokusområde är förstås sociala medier.
23 april 2023Strategiska vägval, målgruppsanalyser, kanalspecifika KPI:er och konverteringsoptimering.. Att arbeta med digital marknadsföring innebär att hela tiden hålla sig ajour inom en rad olika områden. En mer lättsam men återkommande fråga...
26 mars 2023