Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Sociala bloggen

Natalie Eriksson arbetar med digital marknadsföring för några av Sveriges största varumärken. Hon är också författare, föreläsare och älskar all things digital. Här skriver hon bl.a. om hur reklam online driver köp offline, hur man vet att en sociala medie-kampanj är lyckad samt bjuder på guidade turer i meme-djungeln. Varmt välkommen!


Publicerad 21 september 2017

Snapchats nya storsatsning

Snapchat är on a roll. Igår presenterade de en lista med 14 bolag som ska agera annonspartners och stärka upp Snaps annonserbjudande. Här är några av dessa partners.

  • Jebbit– Lead generation-kampanjer med formulär
  • Ceros– Animationer och interaktiva upplevelser
  • Undertone– Premiumdesign av annonser
  • Whalar– Matchning av varumärken och influencers
  • Flyr– Skräddarsydda designmallar
  • Wirewax– Interaktiva videos
  • Entrypoint– 360-videos
  • TreSensa– Skräddarsydda spel
  • GameCommerce – Brandande spelutvecklingsplattformar
  • Popwallet– Mobilkuponger
  • Slyce– Mobilkuponger

Här är den fullständiga listan.

 

natalie.e.eriksson@gmail.com 

Dela blogginlägget:

Mer från Sociala bloggen

Till bloggen >

Så här lyckas du på sociala medier

Denna ständigt aktuella fråga. Jag besökte nyligen Järvaveckan för att prata om just detta. Årets politikervecka blev digital och i klippet ser du även representanter från Facebook och MUF/Timbro. Håll till...

9 juni 2021

Vad jag håller ögonen på just nu

Netflix egen bild på den nya TikTok-inspirerade funktionen ”Fast Laughts”.  I början av månaden rullade Netflix ut en TikTok-liknande funktion och ingen är väl längre förvånad över hur stort överlappet är...

19 mars 2021

Känns Clubhouse fortfarande förvirrande?

Jag reder ut det hela i Sveriges Radio. Lyssna här!   natalie.e.eriksson@gmail.com  ...

26 februari 2021