Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Sociala bloggen

Natalie Eriksson arbetar med digital marknadsföring för några av Sveriges största varumärken. Hon är också författare, föreläsare och älskar all things digital. Här skriver hon bl.a. om hur reklam online driver köp offline, hur man vet att en sociala medie-kampanj är lyckad samt bjuder på guidade turer i meme-djungeln. Varmt välkommen!


Publicerad 21 September 2017

Snapchats nya storsatsning

Snapchat är on a roll. Igår presenterade de en lista med 14 bolag som ska agera annonspartners och stärka upp Snaps annonserbjudande. Här är några av dessa partners.

  • Jebbit– Lead generation-kampanjer med formulär
  • Ceros– Animationer och interaktiva upplevelser
  • Undertone– Premiumdesign av annonser
  • Whalar– Matchning av varumärken och influencers
  • Flyr– Skräddarsydda designmallar
  • Wirewax– Interaktiva videos
  • Entrypoint– 360-videos
  • TreSensa– Skräddarsydda spel
  • GameCommerce – Brandande spelutvecklingsplattformar
  • Popwallet– Mobilkuponger
  • Slyce– Mobilkuponger

Här är den fullständiga listan.

 

natalie.e.eriksson@gmail.com 

Dela blogginlägget:

Mer från Sociala bloggen

Till bloggen >

2019 är året då woke-kulturen peakar, men vad händer sen?

När Obama i ett panelsamtal pratar om unga människor och säger att ”ni är alltid så himla woke, det är förresten något ni behöver släppa” så får han igenkännande skratt...

15 November 2019

Är framtidens influencer en klimatprofil?

Jag har ställt fem frågor till Andreas Eliasson, medgrundare av influencer marketing-plattformen Beatly. De flesta förknippar nog influencer marketing med mode, skönhet, livsstil och hälsa. Samtidigt pågår miljödebatten för fullt och en...

29 Juli 2019

Spelreklamens vara eller icke vara

Få har nog missat att ämnet spelreklam är något som rör upp många känslor och åsikter; i kommunikationsbranchen men också från politiskt håll. Det finns byråer som offentligt gått ut och...

23 April 2019