Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Natalie Eriksson arbetar med digital marknadsföring för några av Sveriges största varumärken. Hon är också författare, föreläsare och älskar all things digital. Här skriver hon bl.a. om hur reklam online driver köp offline, hur man vet att en sociala medie-kampanj är lyckad samt bjuder på guidade turer i meme-djungeln. Varmt välkommen!
Publicerad 1 November 2017
Nu har det gått ett par dagar sedan Svenskarna och internet 2017 släpptes och äntligen har jag hunnit grotta ned mig i rapporten. Här kommer lite rolig statistik!
Hela rapporten hittar du här.
Till det, givetvis, en bild när jag hänger på internet.
natalie.e.eriksson@gmail.com
När Obama i ett panelsamtal pratar om unga människor och säger att ”ni är alltid så himla woke, det är förresten något ni behöver släppa” så får han igenkännande skratt...
15 November 2019Jag har ställt fem frågor till Andreas Eliasson, medgrundare av influencer marketing-plattformen Beatly. De flesta förknippar nog influencer marketing med mode, skönhet, livsstil och hälsa. Samtidigt pågår miljödebatten för fullt och en...
29 Juli 2019Få har nog missat att ämnet spelreklam är något som rör upp många känslor och åsikter; i kommunikationsbranchen men också från politiskt håll. Det finns byråer som offentligt gått ut och...
23 April 2019