Dela sidan:

På frukostseminariet får du lära dig mer om hur du kan arbeta med marketing automation och styra om från masskommunikation till mer målgruppsanpassad kommunikation.

Vi går igenom:
• Begreppet marketing automation
• Framgångsfaktorer för en lyckad implementering
• Hur man skapar intressant och relevant budskap

Program torsdagen den 26 september
08:00
Frukostmingel och registrering.
08:30
Välkommen!
Resumé hälsar välkommen:

08:30-9:00
Hemlig ingrediens i marketing automation?
Många arbetar redan med Marketing Automation men missar att det är mer än bara ett system. Alex Kuryatko, Senior Marketing Adviser på Recoordinate kommer att berätta om flera avgörande faktorer för att lyckas.

09:00–9:30
Marketing automation som skapar engagemang som gör skillnad
Hur kan man stärka relationen med sina givare och visa engagemang som gör skillnad? Åsa Thunqvist, Teamledare Givarutveckling på Rädda Barnen, berättar om deras implementation av marketing automation och delar med sig av sina erfarenheter innan, under och efter.



09:30–10:00
Mingel.

Målgrupp
Frukosten riktar sig till dig som arbetar inom marknad, affärsutveckling, CRM, CX eller liknande. 

Recoordinate är specialiserade på att utveckla och effektivisera organisationer, processer och system för att stödja marknadsföring, försäljning och kundservice.

Anmäl dig till eventet

 

Information

  • Datum: 26 september 2019
  • Ort: Stockholm

Anmäl dig till eventet
Tid: 08:30-09:30 (registering från kl 08:00) 
Plats: Sveavägen 59, Stockholm 
Arrangörer: Resumé och Recoordinate
Arrangörer