Dela sidan:

Hur optimerar man sin marknadsbudget? Annonsmarknaden har aldrig varit så mångfacetterad som nu. Hur jämför man räckvidd, effekt, och relation till publiken mellan olika plattformar? Går det ens? Vilken roll spelar TV idag och i framtiden?

Reklamkraft och Resumé bjuder in till ett halvdagsseminarium om TV:s roll i marknadsmixen. Bland talarna finns dr Karen Nelson-Field, som bland annat talat inför Google i Los Angeles, Berlin och London och blivit listad som en av de mest inspirerande talarna under Cannes Lions.

Några av talarna:

  • Dr Karen Nelson-Field, professor i mediainnovation vid University of Adelaide och global auktoritet på medieval, om hur vetenskapliga studier bevisar att TV är mer effektivt än annan media.
  • Fredrik Hallberg, managementkonsult Kapero, om Adland vs. Verkligheten – sanningar och myter om massmediet i mediemixen.
  • Jens Welin, head of connect på DDB, om medieval för kampanjen “Gör Donken” för McDonalds.

Mer detaljerat program kommer inom kort.

Eventet vänder sig till primärt dig som arbetar på mediebyrå eller marknadsavdelning. Sekundär målgrupp är reklambyråer, tv-hus, produktionsbolag och press som är välkomna i mån av plats.

Se bildspel från 2017 här.

Anmäl dig till eventet

Information

  • Datum: 24 januari 2018
  • Ort: Stockholm

Anmäl dig till eventet

TID: Onsdagen den 24 januari, kl 12.00 bjuder vi på lunch med efterföljande seminarium kl 13.00–16.00.
PLATS: Auditoriet, Hilton Slussen, Guldgränd 8, Stockholm

Har du frågor kan du kontakta 
josefin.ekman@resume.se

Arrangörer