Dela sidan:

Tillsammans med JCDecaux bjuder vi en gång i månaden in Sveriges bästa kreatörer och marknadschefer som får visa ett aktuellt och innovativt case.

Program onsdagen den 14 februari

08.00–08.30
Frukost och mingel

08.30–08.35
Resumé & JCDecaux hälsar välkommen

08.35–08.55
När Risifrutti blev Risitutti
Varje år diagnostiseras över 9 000 kvinnor med bröstcancer. Bröstcancer blir allt vanligare och smyger sig ner i åldrarna, men en tidig upptäckt kan rädda liv. Risifrutti döpte om två miljoner förpackningar till Risitutti för att uppmärksamma hur svårt det kan vara att upptäcka bröstcancer. Och för att påminna om hur viktigt det är att kolla en extra gång. Orkla Foods och byrån Saatchi & Saatchi berättar om idén, genomförandet och resultatet.

08.55–09.15
Boxes – Forsman & Bodenfors hyllade kampanj för Uber
Vi har alla varit där. Fast i trafiken. Desperat jakt efter parkeringsplats. Frustrerade, arga och sena. Lösningen på problemet är att vi åker tillsammans. Hör Jacob Nelson och  Leo Bovaller på Forsman & Bodenfors berätta om Ubers kampanj, där lådor får dramatisera trafiksituationen och illustrera de jobbiga situationer man kan hamna i när man kör bil. 

09.15–09.30
Avslutning och mingel

Tid: Onsdagen den 14 februari kl 8.00–9.30
Plats: JCDecaux, Stureplan 13 (entrén till vänster om East) i Stockholm

Frukosten är för dig som jobbar på en marknads- eller kommunikationsavdelning, eller på en reklam- eller kommunikationsbyrå.

Arrangörer: Resumé och JCDecaux

Här hittar du bilder från tidigare frukostar. 

Anmäl dig till eventet

Information

  • Datum: 14 februari 2018
  • Ort: Stockholm

Anmäl dig till eventet

Tid: Onsdagen den 14 februari kl 08:00-09:30.
Frukost och mingel 08:00–08:30, seminarium kl 08:30-09:15, mingel och avslutning kl 09:15-09:30.
Plats: JCDecaux, Stureplan 13 (entrén till vänster om East) i Stockholm
Arrangörer: Resumé och JCDecaux

Arrangörer