Se bildspel från kvällen 2016 här.

Listan på alla nominerade marknadschefer 2016 finns här.

Är du nominerad marknadschef går du och en gäst gratis, anmäl dig i så fall direkt till josefin.ekman@resume.se.



HUR GÅR MÄTNINGEN TILL?
Resumé mäter tillsammans med Xtreme hur ett 100-tal varumärken utvecklats från hösten 2016 till hösten 2017. Xtreme mäter kundernas preferens att välja de varumärkena, men väger också in om det är ett tänkbart val och hur differentierat kunderna upplever varumärket utifrån ett antal varumärkesattribut är. Vinnaren i respektive kategori är den som stärkt sitt varumärke mest utifrån varumärkets förutsättningar och kategorins utmaningar.

FRÅGOR KRING MÄTNINGEN:
Har ni några frågor kring mätningen är ni välkommen att kontakta: Per Davidson, vd på Xtreme, på per@xtreme.se eller 0709 600100.


 

VINNARE GENOM ÅREN:

2006: Johan Hallin, Lindex
2007: Victor Appelqvist, Gina Tricot
2008: Jonas Levin och Gina Azaric, 3
2009: Ivar Fransson, Coop
2010: Claes Tell, Nordea
2011: Eva Fernvall, Apoteket
2012: Marita Bertilsson, Specsavers
2013: Fredrik Kullberg, Apotek Hjärtat
2014: Minna Dahlberg, Kronans Apotek
2015: Per Carleö, Volvo Car Sverige
2016: Björn Larsson, Coop

Information

Tid: Torsdagen 19 oktober kl 18
Plats: Berns, Berzelii Park i Stockholm 

Hashtag:
 #sbmc


Har du frågor kontakta 
josefin.ekman@resume.se

 

Se tidigare års vinnare och nominerade här.

Arrangörer