Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Analys

Vad Sveriges bästa marknadschefer har gemensamt – så blir du ett varumärke i tiden

Vad Sveriges bästa marknadschefer har gemensamt – så blir du ett varumärke i tiden

Helena Gouveia, Patrick Grabenbauer, Jeanette Asteborg och alla de andra. Vad är det Sveriges bästa marknadschefer gör för att få den finaste utmärkelse en svensk marknadschef kan få – trots förändrad konsumtion, ekonomisk nedgång och förändrad omvärld? Vi har borrat ned oss i vinnarnas kpi:er och hittat några röda trådar.

Publicerad: 18 oktober 2022, 08:34

Ämnen i artikeln:

WillysIkeaVolkswagenApotek HjärtatSveriges Bästa MarknadschefPolestarVolvoComviqLindexST1Toppnyheter

Vill du bli en av de vinnande marknadschefer, som lyckats förflytta sina varumärken i störst positiv riktning det senaste året? Då är den här analysen något för dig.

Foto: Pax Engström Nyström

Det ringde till redaktionen och rösten i andra änden var riktigt upprörd.

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev