Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Ett annonssamarbete med JCDecaux

Case

Casedragning: Telenor och Postnord berättar om nya reklamen

Publicerad: 1 Oktober 2020, 09:26

Telenor och Postnord gästade Resumés och JCDecaux casedragning den 24 september. Här kan du se hela seminariet.


Ämnen i artikeln:

JC DecauxTelenor

Först ut är Astrid Odell, marknadschef på Postnord, och Patrik Lundberg, strateg på Åkestam Holst, som berättar om Postnords nya kommunikationskoncept och reklamens roll för ett varumärke med förtroendeproblem. 

Därefter berättar Tobias Clewemar, varumärkeschef på Telenor, och Mimmi Sköldberg, kampanjchef på Telnor, om Telenors nya koncept, framtaget i samarbete med Nord DDB, och om det smärtsamma avskedet till Telenor-familjen. Det var i början av juni i år – mitt under den värsta coronakrisen – som Telenor släppte det nya reklamkonceptet som andas optimism och framtidstro. 

Moderator är Resumés chefredaktör Fredrik Svedjetun som också intervjuar JCDecauxs vd Magnus Heljeberg om läget i mediebranschen.

Redaktionen

Reporter

red@resume.se

Ämnen i artikeln:

JC DecauxTelenor

Dela artikeln:

Artikeln var ett annonssamarbete med JCDecaux


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.