Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Case

Presenteras av JCDecaux

Elon gör helomvandling – ska visa att de har mer än vitvaror

Publicerad: 15 November 2019, 12:30

Sloganen ”Sveriges största vitvarukedja” har bytts ut mot ”Välkommen hem”.

Genom ett antal uppköp har Elon de senaste åren breddat produktutbudet rejält. Med nya kommunikations- och butikskoncept ska de komma in tidigare i kundernas liv och bli en mer personlig butik.


Ämnen i artikeln:

Elon

Efter att Stefan Lebrot i april 2018 klev in som ny vd och koncernchef på Elon Group har den drygt 50 år gamla butikskedjan gått igenom stora förändringar. Enligt vd:n

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Artikeln presenterades av JCDecaux

Ämnen i artikeln:

Elon

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.