Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Case

Presenteras av JCDecaux

Så används reklambyråerna för att utveckla digital utomhus som kanal

Publicerad: 1 November 2019, 10:39

”Stockholm Underground” lanserades i förra veckan.

Med ”Stockholm Underground” vill Clear Channel och Åkestam Holst flytta gränserna för det digitala utomhusmediet. Kampanjen är en del i utomhusbolagets byråstrategi. ”Uppdragen blir som en trojansk häst”, säger David Klagsbrun.


Ämnen i artikeln:

UtomhusreklamÅkestam HolstClear Channel

Utomhusmediet har haft en stark utveckling under en lång tid. Enligt Mediebyråbarometerns siffror, som bygger på reklamköp som förmedlats via Sveriges Mediebyråer, har mediet vuxit med nio procent hittills i

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

30 dagar utan kostnad

Avsluta provperioden när du vill.
Du får Resumé Insikts kartläggningar, granskningar och analyser
Tillgång till alla artiklar på Resumé.se
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp när du vill under de första 30 dagarna. Provperioden övergår därefter till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Artikeln presenterades av JCDecaux

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.