Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Case

Presenteras av JCDecaux

Så skapade Unionen en inhousebyrå för ökad konvertering

Publicerad: 17 November 2019, 07:35

Unionen utsågs nyligen till Årets inhouseavdelning på Inhousegalan. Byråchefen Johan Blomström berättar hur de jobbar med kvalitetssäkring, tydligare rollfördelning och processer för att uppnå resultat.


Ämnen i artikeln:

UnionenVarumärke

I början av 2018 bestod Unionens enhet för kampanjkommunikation i huvudsak av åtta kommunikatörer som bäst kan beskrivas som generalister i ganska löst sammansatta områden. Det fanns en ateljé för trycksaker och

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Artikeln presenterades av JCDecaux

Ämnen i artikeln:

UnionenVarumärke

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.