Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag19.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Guide

Därför funkar neuromarketing – och här är riskerna

Publicerad: 14 Februari 2020, 13:54

Foto: Getty Images

Marknadsförare vill mer än någonsin tränga in i hjärnan. Vi förklarar varför och varför det inte är en bra idé alla gånger.


Ämnen i artikeln:

Carin FredlundErik ModigReklam

Marknadsförare har fått hjärnan på hjärnan. Inte minst sedan brittiska IPA gav ut boken ”Lemon” i höstas. Den presenterades som en reparationsmanual för att laga krisen för kreativitetens effekter. Boken

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.