Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag27.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Helgintervjuer

26-åriga svenskan styr Disney och Condé Nasts influencersamarbeten

Publicerad: 10 Oktober 2020, 07:08

Viktoria Wyckman har just fyllt 26 – och jobbar med att övertala globala varumärkesjättar som Disney och Condé Nast om att våga satsa på influencer marketing. Nu ställer coronapandemin henne inför den unga industrins kanske största prövning hittills.


Ämnen i artikeln:

InfluencersRelatableSociala medierInfluencer marketing

Gatorna i London är tomma. Mer än ett halvår har gått sedan coronapandemin fick fäste i Europa och karantänen är fortfarande verklighet. Viktoria Wyckman jobbar hemifrån lägenheten i Shoreditch, där

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.